plco.ukdefrltrohuitbgeseehrlvnlatsiczskuabeieptfigr
Reklāmas kods: TOOLIGHT5

Internetinės parduotuvės Toollight.lv nuostatai

Paziņojums par personas datu aizsardzību

Podlasiak Andrzej Cylwik komandītsabiedrība ar juridisko adresi Bjalistokā, kas ir iekļauta Polijas Republikas Centrālajā reģistrā un informācijā par saimniecisko darbību, ko glabā par ekonomiku atbildīgais ministrs, un kam ir: uzņēmējdarbības vietas adrese: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Bjalistoka un piegādes adrese: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, e-pasta adrese: biuro@toolight.pl, informē, ka sakarā ar 2018. gada 25. maijā spēkā stāšanos 2018. gada 25. maijā 2018. gada 25. maijā Regulas (ES) 67. , 2016 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un par šādu datu brīvu apriti, un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (“VDAR”), var apstrādāt jūsu datus kā personas datu administrators, ja tam ir atbilstošs tiesiskais pamats. Atbilstoši savas darbības jomai, Administrators apstrādā Jūsu personas datus dažādiem mērķiem, taču tas vienmēr notiek saskaņā ar likumu.
Saistībā ar minētajām izmaiņām, kā administrators, vēlamies Jūs informēt, ka Jūsu personas datu apstrādes mērķis ir:
1. Iespēja sniegt pakalpojumus elektroniski un izpildīt līgumu, kurā esat puse, kā arī iespēja veikt darījumus un norēķināties par pirkumiem – apstrādes nepieciešamība līguma izpildei (Līguma 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts). GDPR), 2. Bez reģistrācijas veikto pirkumu apstrāde — lai izpildītu līgumu, ir nepieciešama apstrāde (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts). 3. Sūdzību izskatīšana — apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu līgumu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts). 4. Analītiskās un statistikas darbības, kas veiktas, lai uzlabotu pakalpojuma kvalitāti, lietotāju uzvedības un aktivitāšu analīze ar iespēju uzzināt par lietotāju vēlmēm, – Administratora likumīgās intereses (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts ), 5. Pretenziju noteikšana un virzīšana vai aizstāvība pret tām – apstrādes juridiskais pamats – Administratora likumīgās intereses (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts), kas sastāv no viņa tiesību aizsardzības; 6. Podlasiak Andrzej Cylwik sp.k. Klientu apkalpošanas biroja telefona un e-pasta saziņas ar klientu iespējošana, lai pabeigtu pasūtījumu vai noskaidrotu ar darījumu saistītas neskaidrības.
Saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem Jūsu dati tiek glabāti tik ilgi, cik nepieciešams augstākminēto mērķu vai ar darījuma noslēgšanu tieši saistītas procedūras veikšanai.
Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. kā jūsu personas datu administrators garantē pilnīgu drošību un konfidencialitāti. Katrā posmā mēs sniedzam iespēju paplašināt savas zināšanas un pārvaldību par personas datu uzglabāšanu pēc iepriekšējas e-pasta sazināšanās ar biuro@toolight.pl un pilnvarotas personas pārbaudes.
Pēc jūsu pieprasījuma mēs dodam jums iespēju atsaukt jūsu piekrišanu un pilnībā dzēst jūsu personas datus, ko glabā Podlasiak Andrzej Cylwik sp.k.

Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. garantē drošību un pilnīgu kontroli pār jūsu personas datu apstrādi un uzglabāšanu.

Tiešsaistes veikalu www.toolight.pl pārvalda uzņēmums:
Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.
pamatojoties uz:
ul.Przędzalniana 60
15-688 Bjalistoka

*Nodokļu identifikācijas numurs: 966-216-01-21;
REGON: 521350544*
Sūdzības lūdzam iesniegt uz: reklamacje@toolight.pl

Tehniskus jautājumus lūdzu sūtiet uz: biuro@toolight.pl

tālr. 857-337-777
Pr. – Piekt. 7:00 – 19:00

Korespondences adrese:
ul. Przędzalniana 6L
15-688 Bjalistoka

personīgā kolekcija: no pirmdienas līdz piektdienai no 7:00 līdz 14:45

Mēs izmantojam šādu transporta uzņēmumu pakalpojumus: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). Atkarībā no iegādātajām precēm, to specifikas, svara un izmēriem, izvēlamies atbilstošo pārvadātāju un sūtījuma veidu. Kurjeri piegādā sūtījumus laikā no 8:00 līdz 16:00, piegāde jebkurā citā laikā ir tikai piegādātāja kurjera labās gribas jautājums. Maršruts un precīzs piegādes laiks ir atkarīgs tikai no kurjera. Atgādinām, ka gadījumā, ja sūtījumi pārsniedz 30 kg, kurjeram nav pienākuma ievest preci Pircēja telpās. Šādos sūtījumos kurjers piegādā preces adresāta ēkai pēc iespējas tuvāk, ņemot vērā ceļu infrastruktūras stāvokli. Vienlaikus informējam, ka ir iespēja iegādāties preču ievešanas pakalpojumu Pircēja telpās par PLN 100 bruto. Lai pasūtītu šādu pakalpojumu, lūdzu, sazinieties ar mums uzreiz pēc pirkuma veikšanas.

INTERNETA VEIKALA NOLIKUMS
TOOLIGHT.PL

SATURS:

1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

2. ELEKTRONISKIE PAKALPOJUMI TIEŠSAISTES VEIKALĀ

3. PĀRDOŠANAS LĪGUMA SLĒGŠANAS NOSACĪJUMI

4. PRECES MAKSĀŠANAS VEIDI UN DATIUMI

5. PRODUKTA PIEGĀDES UN SAŅEMŠANAS IZMAKSAS, METODES UN DATUMS

6. SŪDZĪBAS PAR PRODUKTU

7. ĀRPUSISTIESAS SŪDZĪBU APSTRĀDES UN PRASĪBU IESNIEGŠANAS METODES UN PIEKĻUVES NOTEIKUMI ŠĀM PROCEDŪRĀM

8. TIESĪBAS ATTEIKTIES NO LĪGUMA (ATTIECĪBĀ UZ PĀRDOŠANAS LĪGUMIEM, KAS SLĒGTI NO 2014. GADA 25. DECEMBRA)

9. UZ UZŅĒMĒJIEM PIEMĒROJAMIE NOTEIKUMI

10. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

11. ATSAUKŠANAS VEIDA PARAUGS

Interneta veikals www.toolight.pl rūpējas par patērētāju tiesībām. Patērētājs nevar atteikties no tiesībām, kas viņam piešķirtas Patērētāju tiesību likumā. Līguma noteikumi, kas patērētājam ir mazāk labvēlīgi nekā Patērētāju tiesību likuma noteikumi, ir spēkā neesoši un to vietā tiek piemēroti Patērētāju tiesību likuma noteikumi. Līdz ar to šo noteikumu nosacījumi nav paredzēti, lai izslēgtu vai ierobežotu jebkādas patērētāju tiesības saskaņā ar obligāto tiesību normām, un visas iespējamās šaubas būtu jārisina patērētāja labā. Ja rodas pretrunas starp šo noteikumu nosacījumiem un augstākminētajiem noteikumiem, šie noteikumi ir noteicošie un tiek piemēroti.
1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

1.1. Tiešsaistes veikals pieejams interneta adresē www.toolight.pl, kuru vada Podlasiak Andrzej Cylwik sp.k., kas ir iekļauts Polijas Republikas centrālajā reģistrā un informācijā par saimniecisko darbību, ko glabā par ekonomiku atbildīgais ministrs, ar: vietas adresi. uzņēmējdarbības vieta: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Bjalistoka un piegādes adrese: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, e-pasta adrese: biuro@toolight.pl.

1.2. Šie noteikumi ir adresēti gan patērētājiem, gan uzņēmējiem, kuri izmanto Interneta veikalu (izņemot Noteikumu 9.punktu, kas adresēts tikai uzņēmējiem).

1.3. Saistībā ar šo noteikumu nosacījumu izpildi apstrādāto personas datu administrators ir Pakalpojuma sniedzējs. Personas dati tiek apstrādāti Interneta veikala vietnē publicētajā privātuma politikā norādītajiem mērķiem, ietvaros un principiem. Personas informācijas sniegšana ir brīvprātīga. Katrai personai, kuras personas datus Pakalpojuma sniedzējs apstrādā, ir tiesības apskatīt to saturu un tiesības tos atjaunināt un labot.

1.4. Definīcijas:

1.4.1. DARBA DIENA – viena diena no pirmdienas līdz piektdienai, neskaitot svētku dienas.

1.4.2. REĢISTRĀCIJAS VEIDLAPA – Interneta veikalā pieejama veidlapa, kas ļauj izveidot kontu.

1.4.3. PASŪTĪJUMA VEIDLAPA – Elektroniskais pakalpojums, Interneta veikalā pieejama interaktīva veidlapa, kas ļauj veikt Pasūtījumu, jo īpaši pievienojot Preces elektroniskajam grozam un precizējot Pārdošanas līguma nosacījumus, tai skaitā piegādes un apmaksas veidu.

1.4.4. KLIENTS – (1) fiziska persona ar pilnu rīcībspēju un vispārpiemērojamo noteikumu paredzētajos gadījumos arī fiziska persona ar ierobežotu rīcībspēju; (2) juridiska persona; vai (3) organizatoriska vienība bez juridiskas personas statusa, kurai ar likumu piešķirta tiesībspēja; – kurš ir noslēdzis vai plāno noslēgt Pārdošanas līgumu ar Pārdevēju.

1.4.5. CIVILKODEKS — 1964. gada 23. aprīļa Civilkodeksa akts (Likumdrošības Vēstnesis, 1964, Nr. 16, 93. punkts, ar grozījumiem).

1.4.6. KONTS – Elektroniskais pakalpojums, kas apzīmēts ar Pakalpojuma saņēmēja sniegtu individuālu vārdu (pieteikšanās) un paroli, resursu kopums Pakalpojuma sniedzēja IT sistēmā, kurā ir Pakalpojuma saņēmēja sniegtie dati un informācija par viņa veiktajiem Pasūtījumiem. Tiešsaistes veikals tiek savākti.

1.4.7. INFORMĀCIJAS biļetens – Elektroniskais pakalpojums, elektroniskās izplatīšanas pakalpojums, ko Pakalpojuma sniedzējs nodrošina ar e-pasta starpniecību, kas ļauj visiem Pakalpojuma lietotājiem, kas to izmanto, automātiski saņemt no Pakalpojumu sniedzēja ciklisku biļetena turpmāko izdevumu saturu, kas satur informāciju par Produktiem, jauniem produktiem un akcijām. Interneta veikalā.

1.4.8. PRECE – Interneta veikalā pieejama kustama lieta, kas ir starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtā Pārdošanas līguma priekšmets.

1.4.9. NOTEIKUMI – šie Interneta veikala noteikumi.

1/4/10. INTERNETA VEIKALS – Pakalpojumu sniedzēja interneta veikals, kas pieejams interneta adresē: www.toolight.pl.

1/4/11. PĀRDEVĒJS; PAKALPOJUMU SNIEDZĒJS – Podlasiak Andrzej Cylwik sp.k., kas ir iekļauts Polijas Republikas centrālajā reģistrā un informācijā par saimniecisko darbību, ko glabā par ekonomiku atbildīgais ministrs, kam ir: uzņēmējdarbības vietas adrese: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Bjalistoka un piegādes adrese: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, e-pasta adrese: biuro@toolight.pl.

4.1.2012. PĀRDOŠANAS LĪGUMS – Preču pārdošanas līgums, kas noslēgts vai noslēgts starp Klientu un Pārdevēju ar Interneta veikala starpniecību.

4/1/13. ELEKTRONISKS PAKALPOJUMS – pakalpojums, ko Pakalpojuma sniedzējs elektroniski sniedz Pakalpojuma saņēmējam ar Interneta veikala starpniecību.

4/1/14. PAKALPOJUMA SAŅĒMĒJS – (1) fiziska persona ar pilnu rīcībspēju un vispārpiemērotos normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos arī fiziska persona ar ierobežotu rīcībspēju; (2) juridiska persona; vai (3) organizatoriska vienība bez juridiskas personas statusa, kurai ar likumu piešķirta tiesībspēja; – izmantojot vai plānojat izmantot Elektronisko pakalpojumu.

4/1/15. LIKUMS PAR PATĒRĒTĀJU TIESĪBĀM, LIKUMS — 2014. gada 30. maija likums par patērētāju tiesībām (2014. gada Tiesību žurnāla 827. pozīcija, ar grozījumiem)

4.01.16. PASŪTĪJUMS – Klienta gribas apliecinājums, kas iesniegts, izmantojot Pasūtījuma veidlapu un kura mērķis ir tieši noslēgt Preču pārdošanas līgumu ar Pārdevēju.

2. ELEKTRONISKIE PAKALPOJUMI TIEŠSAISTES VEIKALĀ

2.1. Interneta veikalā ir pieejami šādi elektroniskie pakalpojumi: konts, pasūtījuma veidlapa un biļetenster.

2.1.1. Konts – Konta lietošana ir iespējama pēc tam, kad Pakalpojuma lietotājs ir izpildījis divas sekojošas darbības – (1) aizpildot Reģistrācijas veidlapu un (2) noklikšķinot uz lauka “Sūtīt”. Reģistrācijas anketā Pakalpojuma saņēmējam jānorāda šādi dati: vārds un uzvārds, adrese (iela, mājas/dzīvokļa numurs, pasta indekss, pilsēta), e-pasta adrese, kontakttālrunis un parole. Pakalpojuma saņēmējiem, kuri nav patērētāji, ir jānorāda arī uzņēmuma nosaukums un NIP numurs.

2.1.1.1. Elektroniskā konta pakalpojums tiek nodrošināts bez maksas uz nenoteiktu laiku. Pakalpojuma saņēmējs var jebkurā laikā un bez iemesla dzēst Kontu (atteikties no Konta), nosūtot attiecīgu pieprasījumu Pakalpojuma sniedzējam, jo ​​īpaši pa e-pastu uz šādu adresi: biuro@toolight.pl vai rakstiski uz šādu adresi: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

2.1.2. Pasūtījuma veidlapa – Pasūtījuma veidlapas izmantošana sākas brīdī, kad Klients Interneta veikalā elektroniskajam grozam pievieno pirmo Preci. Pasūtījuma noformēšana notiek pēc tam, kad Klients ir veicis kopā divas turpmākās darbības – (1) aizpildot Pasūtījuma veidlapu un (2) noklikšķinot uz lauka “Apstiprinu pirkumu” Interneta veikala vietnē pēc Pasūtījuma veidlapas aizpildīšanas – līdz tam laikam, ir iespējams patstāvīgi modificēt ievadītos datus (t.sk. mērķi, sekot līdzi parādītajiem ziņojumiem un Interneta veikala mājaslapā pieejamajai informācijai). Pasūtījuma anketā Klientam par Klientu jānorāda šādi dati: vārds un uzvārds/uzņēmuma nosaukums, adrese (iela, mājas/dzīvokļa numurs, pasta indekss, pilsēta), e-pasta adrese, kontakttālrunis un dati par Pārdošanas līgums: Prece/y, Preces(-u) daudzums, Preces(-u) piegādes vieta un veids, apmaksas veids. Klientiem, kuri nav patērētāji, ir jānorāda arī uzņēmuma nosaukums un NIP numurs.

2.1.2.1. Elektroniskās pasūtījuma veidlapas pakalpojums tiek nodrošināts bez maksas un ir vienreizējs un beidzas, kad ar tā starpniecību tiek veikts Pasūtījums vai kad Pakalpojuma lietotājs pārtrauc Pasūtījuma veikšanu.

2.1.3. Biļetens – Jaunumu izdevums tiek izmantots, atzīmējot atbilstošo izvēles rūtiņu, veidojot Kontu vai veicot Pasūtījumu – brīdī, kad tiek izveidots Konts vai veikts Pasūtījums, Pakalpojuma saņēmējs ir abonējis biļetenu.

2.1.3.1. Elektroniskā informatīvā izdevuma pakalpojums tiek nodrošināts bez maksas uz nenoteiktu laiku. Pakalpojuma saņēmējam ir iespēja jebkurā laikā un bez iemesla atteikties no informatīvā izdevuma (atteikties no informatīvā izdevuma), nosūtot attiecīgu pieprasījumu Pakalpojuma sniedzējam, jo ​​īpaši pa e-pastu uz šādu adresi: biuro@ toolight.pl vai rakstiski uz šādu adresi: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

2.2. Tehniskās prasības, kas nepieciešamas sadarbībai ar Pakalpojuma sniedzēja izmantoto IT sistēmu: (1) dators, portatīvais dators vai cita multivides ierīce ar interneta pieslēgumu; (2) piekļuve e-pastam; (3) Interneta pārlūkprogramma: Mozilla Firefox versija 17.0 un jaunāka vai Internet Explorer versija 10.0 un jaunāka, Opera versija 12.0 un jaunāka, Google Chrome versija 23.0. un jaunāka versija, Safari versija 5.0 un jaunāka; (4) ieteicamā minimālā ekrāna izšķirtspēja: 1024×768; (5) sīkfailu un Javascript atbalsta iespējošana tīmekļa pārlūkprogrammā.

2.3. Pakalpojuma saņēmējam ir pienākums izmantot Interneta veikalu atbilstoši likumam un labajai praksei, ievērojot Pakalpojuma sniedzēja un trešo personu personiskās tiesības un autortiesības un intelektuālo īpašumu. Pakalpojuma saņēmējam ir pienākums ievadīt datus, kas atbilst faktiskajai situācijai. Pakalpojuma saņēmējam ir aizliegts sniegt nelegālu saturu.

2.4. Sūdzības iesniegšanas procedūra:

2.4.1. Sūdzības, kas saistītas ar Pakalpojuma sniedzēja Elektronisko pakalpojumu sniegšanu un citas sūdzības, kas saistītas ar Interneta veikala darbību (izņemot Preču sūdzību iesniegšanas kārtību, kas norādīta Noteikumu 6.punktā) Pakalpojuma saņēmējs var iesniegt, piemēram:

2.4.2. rakstiski uz šādu adresi: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok;

2.4.3. elektroniskā veidā pa e-pastu uz šādu adresi: reklamacje@toolight.pl;

2.4.4. Pakalpojuma lietotājam ir ieteicams sūdzības aprakstā norādīt: (1) informāciju un apstākļus par sūdzības priekšmetu, jo īpaši pārkāpumu veidu un rašanās datumu; (2) Pakalpojuma saņēmēja pieprasījumi; un (3) sūdzības iesniedzēja kontaktinformācija – tas atvieglos un paātrinās Pakalpojumu sniedzēja sūdzības izskatīšanu. Iepriekšējā teikumā izvirzītajām prasībām ir tikai ieteikumu forma un nneietekmē to sūdzību efektivitāti, kas iesniegtas bez ieteiktā sūdzības apraksta.

2.4.5. Pakalpojumu sniedzējs uz sūdzību atbild nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no tās iesniegšanas dienas.
3. PĀRDOŠANAS LĪGUMA SLĒGŠANAS NOSACĪJUMI

3.1. Pārdošanas līguma noslēgšana starp Klientu un Pārdevēju notiek pēc tam, kad Klients veic Pasūtījumu, izmantojot Pasūtījuma veidlapu Interneta veikalā saskaņā ar punktu. Noteikumu 2.1.2.

3.2. Interneta veikala vietnē norādītā Produkta cena ir norādīta Polijas zlotos un ietver nodokļus. Klients tiek informēts par Pasūtījuma priekšmetā esošās Preces kopējo cenu ar nodokļiem, kā arī par piegādes izmaksām (ieskaitot transporta, piegādes un pasta pakalpojumu maksas) un citām izmaksām, kā arī, ja šo maksu apmēru nevar noteikt. nosaka – par pienākumu tos samaksāt.. Interneta veikala mājaslapā, veicot Pasūtījumu, tai skaitā, kad Klients izsaka savu gribu uzņemties Pārdošanas līguma saistības.

3.3. Pārdošanas līguma noslēgšanas kārtība Interneta veikalā, izmantojot Pasūtījuma veidlapu

3.3.1. Pārdošanas līguma noslēgšana starp Pircēju un Pārdevēju notiek pēc tam, kad Klients veic Pasūtījumu Interneta veikalā saskaņā ar punktu. Noteikumu 2.1.2.

3.3.2. Pēc Pasūtījuma veikšanas Pārdevējs nekavējoties apstiprina tā saņemšanu un vienlaikus pieņem Pasūtījumu izpildei. Apstiprinājums par Pasūtījuma saņemšanu un pieņemšanu izpildei tiek veikts, Pārdevējam nosūtot Klientam atbilstošu e-pasta vēstuli uz Klienta e-pasta adresi, kas norādīta, veicot Pasūtījumu, kurā ir vismaz Pārdevēja deklarācijas par Pasūtījuma saņemšanu. un tā pieņemšanu izpildei un pārdošanas līguma noslēgšanas apstiprināšanu. Kad Klients saņem augstāk minēto e-pastu, starp Klientu un Pārdevēju tiek noslēgts Pārdošanas līgums.

3.4. Noslēgtā Pārdošanas līguma saturs tiek fiksēts, nodrošināts un darīts pieejams Klientam, (1) padarot šos Noteikumus pieejamus Interneta veikala vietnē un (2) nosūtot Klientam apakšpunktā minēto e-pasta ziņojumu. 3.3.2. Noteikumi. Pārdošanas līguma saturs tiek papildus fiksēts un nodrošināts Pārdevēja Interneta veikala IT sistēmā.

4. PRECES MAKSĀŠANAS VEIDI UN DATIUMI

4.1. Pārdevējs saskaņā ar Pārdošanas līgumu nodrošina Klientam šādus norēķinu veidus:
4.1.1. Skaidra nauda piegādes brīdī.

4.1.2. Samaksa skaidrā naudā personīgi saņemot.

4.1.3. Apmaksa ar pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu.

4.1.3.1. Banka: Bank Zachodni WBK S.A.

4.1.3.2. Konta numurs: 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.

4.1.4. Tiešsaistes maksājumu pakalpojumu sniedzējs ir Blue Media S.A.

4.1.4.1. Norēķini par elektronisko maksājumu un maksājumu karšu darījumiem tiek veikti pēc Klienta izvēles caur Blue Media vietni Elektroniskos un maksājumu karšu maksājumus veic:

4.1.4.1.1. Blue Media S.A. – uzņēmums Blue Media S.A . atrodas Sopotā, Powstańców Warszawy 6, kods 81-718. Uzņēmums reģistrēts Gdaņskas-Polnokas apgabaltiesā, Valsts tiesu reģistra 8. komercnodaļā ar numuru 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Pamatkapitāls ir PLN 2 000 000 (pilnā apmērā).

4.2. Maksājuma datums:

4.2.1. Ja Klients izvēlas norēķināties ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai kartes maksājumu, Klienta pienākums ir veikt maksājumu 7 kalendāro dienu laikā no Pārdošanas līguma noslēgšanas dienas.

4.2.2. Ja Klients izvēlas maksāt skaidrā naudā pēc sūtījuma saņemšanas vai maksāt skaidrā naudā, personīgi saņemot, Klienta pienākums ir veikt maksājumu, saņemot sūtījumu.
5. PRODUKTA PIEGĀDES UN SAŅEMŠANAS IZMAKSAS, METODES UN DATUMS

5.1. Par Preces piegādi Klientam ir jāmaksā, ja vien Pārdošanas līgumā nav noteikts citādi. Preču piegādes izmaksas (ieskaitot transporta, piegādes un pasta pakalpojumu maksas) Klientam tiek norādītas Interneta veikala mājaslapas cilnē “Piegādes izmaksas” un veicot Pasūtījumu, tai skaitā, ja Klients izsaka savu gribu uzņemties Pārdošanas līguma saistības. .

5.2. Preces personīga izņemšana no Klienta puses ir bez maksas.

5.3. Pārdevējs nodrošina Klientam šādus Preces piegādes vai saņemšanas veidus:

5.3.1. Piegāde ar kurjeru, skaidras naudas piegāde ar kurjeru.

5.3.2. Personīgā kolekcija pieejama: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Bjalistoka – Darba dienās no 9:00 līdz 15:00.

5.4. Preces piegādes laiks Klientam ir līdz 7 Darba dienām, ja vien konkrētās Preces aprakstā vai veicot Pasūtījumu nav norādīts īsāks laiks. Precēm ar dažādiem piegādes datumiem piegādes datums ir garākais dotais datums, kas tomēr nedrīkst pārsniegt 7 Darba dienas. Preces piegādes perioda sākums Klientam tiek skaitīts šādi:

5.4.1. Ja Klients izvēlas apmaksas veidu ar pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti – no Pārdevēja bankas konta vai norēķinu konta ieskaitīšanas dienas.

5.4.2. Ja Klients izvēlas norēķinu veidu skaidrā naudā – no Pārdošanas līguma noslēgšanas dienas.

5.5. Termiņš, kurā Prece ir gatava izņemšanai pie Klienta – ja Klients izvēlas personisku Preces izņemšanu, Prece būs gatava izņemšanai pie Klienta 7 Darba dienu laikā, ja vien konkrētā aprakstā nav norādīts īsāks termiņš. Preci vai veicot Pasūtījumu. Precēm ar dažādiem izņemšanas gatavības datumiem, gatavības izņemšanas datums ir garākais dotais datums, kas tomēr nedrīkst pārsniegt 7 Darba dienas. Par Preces gatavību izņemšanai Pircēju papildus informēs Pārdevējs. Perioda sākums, kurā Prece ir gatava izņemšanai no Klienta, tiek skaitīts šādi:

5.5.1. Ja Klients izvēlas apmaksas veidu ar pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti – no Pārdevēja bankas konta vai norēķinu konta ieskaitīšanas dienas.

5.5.2. Ja Klients izvēlas skaidras naudas veidu, personīgi saņemot – no Pārdošanas līguma noslēgšanas dienas.

6. SŪDZĪBAS PAR PRODUKTU

6.1. Pārdevēja atbildības pret Pircēju pamats un apjoms, ja pārdotajai Precei ir fizisks vai juridisks defekts (garantija), ir noteikts vispārpiemērojamās tiesību normās, it īpaši Civilkodeksā. Pārdošanas līgumiem, kas noslēgti līdz 2014. gada 24. decembrim, Pārdevēja atbildības pamats un apjoms pret Klientu, kas ir fiziska persona, kas iegādājas Preci ar profesionālo vai saimniecisko darbību nesaistītiem mērķiem, sakarā ar Preces neatbilstību Līguma Nr. Pārdošanas līgums, ir norādīti vispārpiemērojamās tiesību normās, jo īpaši 2002. gada 27. jūlija likumā par īpašiem nosacījumiem tirdzniecībai patērētājiem un grozījumiem Civilkodeksā (Juridiskais Vēstnesis 2002, Nr. 141, 1176. punkts, ar grozījumiem).

6.2. Pārdevējam ir pienākums nodrošināt Klientam Preci bez defektiem. Sīkāka informācija par Pārdevēja atbildību par Preces defektu un Klienta tiesībām ir norādīta Interneta veikala mājaslapas cilnē “Sūdzība par precēm”.

6.3. Klients var iesniegt sūdzību, piemēram:

6.3.1. rakstiski uz šādu adresi: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;

6.3.2. elektroniskā veidā pa e-pastu uz šādu adresi: reklamacje@toolight.pl;

6.4. Pasūtītājam sūdzības aprakstā ieteicams norādīt: (1) informāciju un apstākļus par sūdzības priekšmetu, it īpaši defekta veidu un rašanās datumu; (2) pieprasīt, kā panākt Preces atbilstību Pārdošanas līgumam vai deklarāciju par cenas samazināšanu vai atteikšanos no Pārdošanas līguma; un (3) sūdzības iesniedzēja kontaktinformācija – tas atvieglos un paātrinās sūdzības izskatīšanu Pārdevējam. Iepriekšējā teikumā noteiktās prasības ir tikai rekomendācijas un neietekmē bez ieteiktā sūdzības apraksta iesniegto sūdzību efektivitāti.

6.5. Pārdevējs uz Pircēja sūdzību atbildēs nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no tās iesniegšanas dienas. Ja Pārdevējs iepriekš minētajā termiņā nesniedz atbildi, tas nozīmē, ka Pārdevējs uzskatīja sūdzību par pamatotu.

6.6. Klientam, kurš izmanto garantijas tiesības, ir pienākums piegādāt bojāto Preci uz Pārdevēja rēķina uz šādu adresi: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. Ja Preces veida vai tās uzstādīšanas veida dēļ Preces piegāde Pircējam būtu pārmērīgi apgrūtināta, Klientam ir pienākums Preci nodot Pārdevējam vietā, kur Prece atrodas.
7. ĀRPUSISTIESAS SŪDZĪBU APSTRĀDES UN PRASĪBU IESNIEGŠANAS METODES UN PIEKĻUVES NOTEIKUMI ŠĀM PROCEDŪRĀM

7.1. Detalizēta informācija par iespēju Klientam, kurš ir patērētājs, izmantot ārpustiesas sūdzību izskatīšanas un prasību izskatīšanas metodes, kā arī šo procedūru pieejamības noteikumi ir pieejama rajona birojos un interneta vietnēs. (pašvaldību) patērētāju ombudi, sociālās organizācijas, kuru likumā noteiktie uzdevumi ietver patērētāju aizsardzību, Tirdzniecības inspekcijas provinces inspekcijas un Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja interneta adreses: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie. php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_zdrowie.php un http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

7.2. Klientam, kurš ir patērētājs, ir šādas priekšzīmīgas iespējas izmantot ārpustiesas sūdzību izskatīšanas un prasību izskatīšanas metodes:

7.2.1. Klients ir tiesīgs vērsties pastāvīgā patērētāju šķīrējtiesā, kas minēta Art. 37 2000.gada 15.decembra Tirdzniecības inspekcijas likuma (Juridiskais Vēstnesis 2001, Nr.4, 25.p., ar grozījumiem) ar lūgumu atrisināt strīdu, kas izriet no noslēgtā Pārdošanas līguma. Pastāvīgo patērētāju šķīrējtiesu organizācijas un darbības noteikumi ir noteikti tieslietu ministra 2001.gada 25.septembra noteikumos par pastāvīgo patērētāju šķīrējtiesu organizācijas un darbības noteikumu noteikšanu. (Juridiskais Vēstnesis 2001, Nr. 113, 1214. poz.).

7.2.2. Klients ir tiesīgs sazināties ar Tirdzniecības inspekcijas vojevodistes inspektoru saskaņā ar Art. 36 2000. gada 15. decembra Likuma par tirdzniecības inspekciju (Juridiskais Vēstnesis 2001, Nr. 4, 25. punkts, ar grozījumiem) ar lūgumu uzsākt starpniecības procedūru par strīda izlīgumu starp Klientu un Pārdevēju. . Informācija par Tirdzniecības inspekcijas provinces inspektora veiktās starpniecības procedūras noteikumiem un procedūru ir pieejama Tirdzniecības inspekcijas atsevišķu provinču inspekciju birojos un tīmekļa vietnēs.

7.2.3. Klients var saņemt bezmaksas palīdzību strīda risināšanā starp Pircēju un Pārdevēju, izmantojot arī rajona (pašvaldības) patērētāju ombuda vai sabiedriskas organizācijas, kuras likumā noteiktajos uzdevumos ietilpst patērētāju aizsardzība (t.sk. Patērētāju federācija, Polijas asociācija). Patērētāji). Padomus sniedz Patērētāju federācija uz e-pasta adresi konsultācijas@dlakonsumentow.pl un Polijas Patērētāju asociācija pa bezmaksas patērētāju palīdzības tālruni 800 889 866.
8. TIESĪBAS ATTEIKTIES NO LĪGUMA
(ATTIECAS UZ PĀRDOŠANAS LĪGUMIEM, KAS SLĒGTI NO 2014. GADA 25. DECEMBRA)

8.1. Patērētājs, kurš noslēdzis distances līgumu, var atkāpties no tā 14 kalendāro dienu laikā, nenorādot iemeslu un neradot izdevumus, izņemot apakšpunktā noteiktās izmaksas. Nolikuma 8.8. Lai ievērotu termiņu, pietiek ar deklarācijas nosūtīšanu pirms tās termiņa beigām. Deklarāciju par atteikšanos no līguma var iesniegt, piemēram:

8.1.1. rakstiski uz šādu adresi: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;

8.1.2. elektroniskā veidā pa e-pastu: biuro@toolight.pl;

8.2. Atteikuma veidlapas paraugs ir iekļauts Patērētāju tiesību likuma pielikumā Nr.2 un papildus pieejams punktā. 11 noteikumos un Interneta veikala mājaslapā cilnē “Atteikšanās no līguma”. Patērētājs var izmantot veidlapas veidni, taču tas nav obligāti.

8.3. Līguma atteikuma termiņš sākas:

8.3.1. par līgumu, saskaņā ar kuru Pārdevējs atbrīvo Preci, uzliekot pienākumu nodot tās īpašumtiesības (piemēram, pārdošanas līgums) – no patērētāja vai viņa norādītās trešās personas, kas nav pārvadātājs, pārņemšanas Preci valdījumā, un, ja ir līgums, kas: (1) ietver daudzus Produktus, kas tiek piegādāti atsevišķi, partijās vai pa daļām – no pēdējā Produkta, partijas vai daļas pārņemšanas savā īpašumā, vai (2) sastāv no regulāras Produktu piegādes uz noteiktu laika periodu – no plkst. pirmās Preces pārņemšana valdījumā;

8.3.2. citiem līgumiem – no līguma noslēgšanas dienas.

8.4. Atteikšanās no distances līguma gadījumā tiek uzskatīts, ka līgums nav noslēgts.

8.5. Pārdevējam ir pienākums nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad patērētājs saņēmis paziņojumu par atteikšanos no līguma, atgriezt patērētājam visus viņa veiktos maksājumus, ieskaitot Preces piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas rodas no Klienta izvēlētā piegādes veida, kas nav lētākais Interneta veikalā pieejamais regulārās piegādes veids). Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot to pašu maksāšanas veidu, ko izmanto patērētājs, ja vien patērētājs nav skaidri piekritis citam atgriešanas veidam, kas viņam nerada nekādas izmaksas. Ja Pārdevējs nav piedāvājis pats izņemt Preci no patērētāja, viņš var ieturēt no patērētāja saņemto maksājumu atmaksu līdz Preces atgriešanai vai līdz brīdim, kad patērētājs iesniedz pierādījumu par tās nosūtīšanu, atkarībā no tā, kurš notikums iestājas pirmais.

8.6. Patērētājam ir pienākums nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad viņš atteicās no līguma, atgriezt Preci Pārdevējam vai nodot to Pārdevēja pilnvarotai personai tās izņemt, ja vien Pārdevējs nav piedāvājis pašam izņemt Preci. Lai ievērotu termiņu, pietiek ar Preces atgriešanu pirms tās derīguma termiņa beigām. Patērētājs var atgriezt Preci uz šādu adresi: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

8.7. Patērētājs ir atbildīgs par jebkādu Preces vērtības samazināšanos, kas rodas, lietojot to tādā veidā, kas pārsniedz to, kas nepieciešams, lai noskaidrotu Preces raksturu, īpašības un darbību.

8.8. Iespējamās izmaksas, kas saistītas ar patērētāja atteikšanos no līguma, kuras patērētājam ir jāsedz:

8.8.1. Ja patērētājs ir izvēlējies citu Preces piegādes veidu, nevis Internetveikalā pieejamo lētāko standarta piegādes veidu, Pārdevējam nav pienākuma atmaksāt patērētājam radušās papildu izmaksas.

8.8.2. Patērētājs sedz tiešās Preces atgriešanas izmaksas.

8.8.3. Attiecībā uz Preci, kas ir pakalpojums, kuras izpilde pēc patērētāja skaidra pieprasījuma ir sākta pirms līguma atteikuma termiņa beigām, patērētājs, kurš izmanto tiesības atkāpties no līguma pēc šāda pieprasījuma iesniegšanas ir pienākums samaksāt par sniegtajiem pakalpojumiem līdz līguma atteikšanai. Maksājuma summa tiek aprēķināta proporcionāli sniegtā pakalpojuma apjomam, ņemot vērā līgumā noteikto cenu vai atlīdzību. Ja cena vai atlīdzība ir pārmērīga, šīs summas aprēķināšanas pamatā ir sniegtā pakalpojuma tirgus vērtība.
8.9. Tiesības atteikties no distances līguma patērētājam nav pieejamas attiecībā uz līgumiem:

8.9.1. (1) par pakalpojumu sniegšanu, ja Pārdevējs ir pilnībā veicis pakalpojumu ar patērētāja nepārprotamu piekrišanu, kurš pirms pakalpojuma sniegšanas ir bijis informēts, ka pēc tam, kad Pārdevējs būs sniedzis pakalpojumu, viņš zaudēs tiesības atteikties no līgums; (2) kurā cena vai atlīdzība ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgū, kuras Pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties pirms līguma atteikšanās termiņa beigām; (3) kurā pakalpojuma priekšmets ir nesagatavota Prece, kas ražota saskaņā ar patērētāja specifikācijām vai kalpo viņa individuālo vajadzību apmierināšanai; (4) kurā pakalpojuma priekšmets ir Produkts, kas ātri bojājas vai kam ir īss glabāšanas laiks; (5) kurā pakalpojuma priekšmets ir Prece, kas piegādāta noslēgtā iepakojumā un kuru nevar atgriezt pēc iepakojuma atvēršanas veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums tika atvērts pēc piegādes; (6) kurā pakalpojuma priekšmets ir Produkti, kas pēc piegādes to rakstura dēļ ir nedalāmi saistīti ar citām precēm; (7) kuros pakalpojuma priekšmets ir alkoholiskie dzērieni, kuru cena tika saskaņota, slēdzot Pārdošanas līgumu, un kuru piegāde var notikt tikai pēc 30 dienām un kuru vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, par kurām Pārdevējs nav kontroles; (8) kurā patērētājs nepārprotami lūdza Pārdevējam ierasties pie viņa, lai veiktu steidzamu remontu vai apkopi; ja Pārdevējs papildus sniedz pakalpojumus, kas atšķiras no patērētāja pieprasītajiem, vai nodrošina Preces, kas nav remontam vai apkopei nepieciešamās rezerves daļas, patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma attiecībā uz papildu pakalpojumiem vai Precēm; (9) kurā pakalpojuma priekšmets ir skaņas vai vizuālie ieraksti vai datorprogrammas, kas piegādātas aizzīmogotā iepakojumā, ja iepakojums tika atvērts pēc piegādes; (10) laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādei, izņemot abonēšanas līgumus; (11) noslēgts atklātā izsolē; (12) par izmitināšanas pakalpojumu sniegšanu, kas nav paredzēts dzīvošanai, preču pārvadāšanai, automašīnu nomai, ēdināšanai, pakalpojumiem, kas saistīti ar atpūtu, izklaidi, sporta vai kultūras pasākumiem, ja līgumā ir noteikta pakalpojuma sniegšanas diena vai periods; (13) par digitālā satura piegādi, kas nav ierakstīts materiālā datu nesējā, ja pakalpojuma sniegšana sākta ar patērētāja nepārprotamu piekrišanu pirms līguma atteikuma termiņa beigām un pēc tam, kad Pārdevējs viņu ir informējis par Pakalpojuma zaudēšanu. tiesības atkāpties no līguma.

9. UZ UZŅĒMĒJIEM PIEMĒROJAMIE NOTEIKUMI

9.1. Šis Noteikumu punkts un tajā ietvertie noteikumi attiecas tikai uz Klientiem un Pakalpojuma saņēmējiem, kuri nav patērētāji.

9.2. Pārdevējam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no tā noslēgšanas dienas atkāpties no Pirkuma līguma, kas noslēgts ar Klientu, kurš nav patērētājs. Atteikšanās no Pārdošanas līguma šajā gadījumā var notikt bez iemesla norādīšanas un neizraisa nekādas pretenzijas Klientam, kurš nav patērētājs, pret Pārdevēju.

9.3. Klientu, kuri nav patērētāji, gadījumā Pārdevējam ir tiesības ierobežot pieejamos norēķinu veidus, tai skaitā pieprasīt priekšapmaksu pilnībā vai daļēji, neatkarīgi no Klienta izvēlētā maksājuma veida un Pārdošanas līguma noslēgšanas fakta.
9.4. Pārdevējam izdodot Preci pārvadātājam, ar Preci saistītie ieguvumi un apgrūtinājumi, kā arī Preces nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks tiek nodots Klientam, kurš nav patērētājs. Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par Preces nozaudēšanu, nozaudēšanu vai bojājumiem, kas radušies no tās pieņemšanas transportēšanai līdz tās piegādei Klientam, kā arī par sūtījuma transportēšanas aizkavēšanos.

9.5. Ja Prece Klientam tiek nosūtīta ar pārvadātāja starpniecību, Klientam, kurš nav patērētājs, ir pienākums pārbaudīt sūtījumu šāda veida sūtījumiem noteiktajā laikā un veidā. Ja viņš konstatē, ka Prece transportēšanas laikā ir nozaudēta vai bojāta, viņam ir pienākums veikt visas darbības, kas nepieciešamas, lai konstatētu pārvadātāja atbildību.

9.6. Saskaņā ar Art. Civilkodeksa 558. § 1. punktu, ir izslēgta Pārdevēja atbildība saskaņā ar Preces garantiju pret Klientu, kurš nav patērētājs.

9.7. Pakalpojuma saņēmēju, kas nav patērētāji, gadījumā Pakalpojuma sniedzējs var nekavējoties un, nenorādot iemeslus, izbeigt līgumu par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu, nosūtot Pakalpojuma saņēmējam attiecīgu paziņojumu.

9.8. Pakalpojuma sniedzēja/Pārdevēja atbildība pret Pakalpojuma saņēmēju/Klientu, kurš nav patērētājs, neatkarīgi no tā tiesiskā pamata ir ierobežota – gan kā daļa no vienas prasības, gan par visām prasībām kopā – ar samaksātās cenas apmēru. un piegādes izmaksas saskaņā ar Pārdošanas līgumu, bet ne vairāk kā līdz tūkstoš zlotu summai. Pakalpojuma sniedzējs/Pārdevējs ir atbildīgs pret Pakalpojuma saņēmēju/Klientu, kurš nav patērētājs, tikai par tipiskiem zaudējumiem, kas bija paredzami līguma noslēgšanas brīdī, un neatbild par negūto peļņu pret Pakalpojuma saņēmēju/Klientu, kurš nav patērētājs.

9.9. Jebkuri strīdi, kas rodas starp Pārdevēju/Pakalpojuma sniedzēju un Klientu/Pakalpojuma saņēmēju, kurš nav patērētājs, tiek nodoti izskatīšanai tiesā, kuras jurisdikcijā ir Pārdevēja/Pakalpojuma sniedzēja juridiskā adrese.

10. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

«Līguma ar Pircēju izpildes ietvaros Veikals ir pilnvarots nosūtīt uzaicinājumu aizpildīt pēcpārdošanas aptauju uz Pircēja e-pasta adresi. Aptauja tiek izmantota, lai pārbaudītu viedokļus par darījumu. Pircējs aptauju var aizpildīt brīvprātīgi.

10.1. Ar Interneta veikala starpniecību noslēgtie līgumi tiek slēgti poļu valodā.

10.2. Izmaiņas nolikumā:

10.2.1. Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības veikt izmaiņas Noteikumos svarīgu iemeslu dēļ, t.i., tiesību normu izmaiņu dēļ; izmaiņas maksāšanas un piegādes metodēs – tādā apmērā, kādā šīs izmaiņas ietekmē šo noteikumu nosacījumu izpildi.

10.2.2. Slēdzot nepārtrauktus līgumus, pamatojoties uz šiem Noteikumiem (piemēram, Elektronisko pakalpojumu sniegšana – Konts), grozītie noteikumi ir saistoši Pakalpojuma saņēmējam, ja tiek izpildītas Noteikumos noteiktās prasības. 384 un Civilkodeksa 3841 pantu, t.i., Pakalpojuma saņēmējs tika pienācīgi informēts par izmaiņām un 14 kalendāro dienu laikā no paziņošanas dienas līgumu nepārtrauca. Ja Noteikumu izmaiņu rezultātā tiek ieviestas jaunas vai esošās maksas, Pakalpojuma saņēmējam, kas ir patērētājs, ir tiesības atkāpties no līguma.

10.2.3. Slēdzot cita rakstura līgumus nekā nepārtrauktie līgumi, pamatojoties uz šiem Noteikumiem (piem., Pārdošanas līgums), Noteikumu grozījumi nekādā veidā nepārkāps Pakalpojuma saņēmēju/Klientu, kuri ir patērētāji, tiesības, kas iegūtas pirms termiņa beigām. Nolikuma grozījumu spēkā stāšanās datums, jo īpaši Noteikumu grozījumi neietekmēs jau veiktos vai iesniegtos Pasūtījumus un noslēgtos, izpildītos vai noslēgtos Pārdošanas līgumus.

10.3. Šajos Noteikumos nereglamentētajos jautājumos piemērojami Polijas tiesību aktu vispārīgi piemērojamie noteikumi, jo īpaši: Civilkodekss; 2002. gada 18. jūlija Likums par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (Juridiskais Vēstnesis 2002, Nr. 144, 1204. poz., ar grozījumiem); par Pārdošanas līgumiem, kas noslēgti līdz 2014. gada 24. decembrim ar Klientiem, kuri ir patērētāji – 2000. gada 2. marta likuma “Par atsevišķu patērētāju tiesību aizsardzību un atbildību par kaitējumu, ko nodarījis bīstama prece” noteikumus (2000. gada 2000. gada likuma Nr. 22, 271. punkts, ar grozījumiem). grozīts) un 2002. gada 27. jūlija Likums par īpašiem patēriņa preču pārdošanas nosacījumiem un grozījumiem Civilkodeksā (Juridiskais Vēstnesis 2002, Nr. 141, 1176. punkts, ar grozījumiem); par Pārdošanas līgumiem, kas noslēgti no 2014.gada 25.decembra ar Klientiem, kuri ir patērētāji – 2014.gada 30.maija Patērētāju tiesību likuma (2014.gada Juridiskā Vēstneša 827.p., ar grozījumiem) noteikumus; un citi attiecīgie vispārpiemērojamo tiesību aktu noteikumi.
11. ATSAUKŠANAS VEIDA PARAUGS
(PATĒRĒTĀJU TIESĪBU AKTA PIELIKUMS NUMURS 2)

Atteikuma veidlapas paraugs
(šī veidlapa jāaizpilda un jāatgriež tikai tad, ja vēlaties atkāpties no līguma)

- Adresāts:

Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.
iela Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok
toolight.pl
biuro@toolight.pl

– Es/mēs(*) ar šo informēju/informēju(*) par manu/mūsu atteikšanos no līguma par tālāk norādīto preču pārdošanu (*) līguma par šādu preču piegādi (*) līgums par konkrētu darbu, kas sastāv no šādu lietu veikšanas(*)/šādu pakalpojumu sniegšanas(*)

– līguma noslēgšanas datums(*)/kvīts(*)

- patērētāja(-u) vārds un uzvārds

– patērētāja(-u) adrese

– Patērētāja(-u) paraksts (tikai tad, ja veidlapa ir nosūtīta uz papīra)

- Datums

(*) Nepieciešamo svītrot.

Papildus komentāri klientam (e-pastā un saskaņā ar noteikumiem)

ATCERIETIES,
ka pēc sūtījuma nodošanas galamērķī Jums ir tiesības pārbaudīt sūtījuma stāvokli pirms tā saņemšanas no pārvadātāja.

ATCERIETIES, ka, ja pirms sūtījuma piegādes atklājas, ka tas ir nozaudēts vai bojāts, pārvadātājam ir pienākums nekavējoties ziņojumā konstatēt sūtījuma stāvokli un bojājuma apstākļus. Pārvadātājs šīs darbības veic arī pēc tiesīgās personas pieprasījuma, ja tā apgalvo, ka sūtījums ir bojāts.

ATCERIETIES, ka, ja pēc sūtījuma izlaišanas pamanāt zaudējumu vai bojājumu, kas saņemšanas brīdī nav redzams no ārpuses, jums ir tiesības nekavējoties pēc bojājuma atklāšanas, bet ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas, pieprasīt pārvadātājam noteikt sūtījuma stāvokli.
ATCERIETIES, ka pilnvarotās personas bez ierunām pieņemot sūtījumu, tiek dzēstas prasības par nozaudēšanu vai bojājumiem, ja vien:
Bojājums tika apstiprināts ziņojumā, pirms pilnvarotā persona pieņēma sūtījumu.
Šis paziņojums tika izlaists pārvadātāja vainas dēļ.
Zaudējumi vai bojājumi radušies pārvadātāja tīša pārkāpuma vai rupjas nolaidības dēļ.
No ārpuses neredzamus bojājumus pilnvarotā persona atklāja pēc sūtījuma pieņemšanas un 7 dienu laikā pieprasīja noteikt tā stāvokli un pierādīja, ka bojājums radies laikā starp sūtījuma pieņemšanu transportēšanai un tā piegādi.

BANKAS PĀRSKAITĪJUMA INFORMĀCIJA:
Konts 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000

Lejupielādējamo veidlapu veidņu paraugi:
“Preču atgriešanas veidlapa”: https://www.dropbox.com/s/lnp31ld2ptx4qpo/formularz_zwrotu_towaru.pdf?
“Preču apmaiņas veidlapa”: https://www.dropbox.com/s/jgrgqcwsmppsyge/formularz_wymiany_towaru.pdf?
“Sūdzības veidlapa”: https://www.dropbox.com/s/6hc6sfbhz0qmi73/reklamacja.pdf?

“Garantijas noteikumi”: https://www.dropbox.com/s/j24tuk8yv7n28z1/Warunki%20gwarancji%20Rea.pdf?